donderdag

Ontsnappen aan de zinloosheid

Al mij activiteiten hangen nauw samen met de zinloosheid van het bestaan en het proberen daaraan te ontsnappen, dit is wat ik ontdekt heb. Dat is hetgene waar ik voornamelijk mee bezig ben in mijn leven. Vandaar dat ik altijd op zoek ben naar iets wat mijn leven invulling kan geven om op die manier aan het gevoel van zinloosheid te ontkomen.. Zelfs nu ik weet dat ik op de verkeerde weg zit ga ik gewoon door. Ik blijf maar zoeken, ondanks dat het niet het gewenste resultaat zal opleveren. Voornamelijk uit een gevoel van gemis, een gevoel van onvervuld zijn. Toch geloof ik diep in mijn hart nog steeds dat ik hét ooit op deze manier zal vinden. Dit komt met name omdat ik geen andere mogelijkheden kan zien. Daarom is mijn hoop nog lang niet vervlogen en zoek ik gewoon verder naar een zinnig leven dat vrij en onbezorgd is vol met schoonheid, vreugde en vervulling. Zolang die hoop blijft bestaan denk ik dat zoeken de enige juiste manier is. Ondertussen schijn ik niet te beseffen dat juist dit zoeken de oorzaak is van alle zinloosheid